Ultraszybka dieta 1600 kcal (darmowa)

W idealnym świecie wszyscy mielibyśmy czas na codzienne gotowanie urozmaiconych posiłków, bazujących na samodzielnie uprawianych półproduktach.

Jednak dopóki jest jak jest, nie będę zaginać rzeczywistości i układać perfekcyjnych diet, których… nikomu nie chciałoby się stosować.

Mam dla Was Ultraszybką Dietę, który może uratować Wasze odchudzanie w najbardziej zajętych okresach.

Ultraszybka Dieta powstała dzięki współpracy z marką Wawrzyniec – przepysznymi pastami warzywnymi o prostym składzie.

Jak trzymać dietę w trudnym czasie?

Nie utrudniaj go sobie bardziej!

Na moment odsuń na bok wszystko, co wiesz o zdrowym odżywianiu. Jeśli chwilowo masz więcej obowiązków, mniej śpisz, spadła na Ciebie dodatkowa odpowiedzialność i stres, musisz oszczędzać zasoby.

Niezależnie jak bardzo chcielibyśmy ogarniać wszystkie obszary życia na 100%, jest to realne tylko na krótką metę. W przypadku odchudzania ta mega wygląda zazwyczaj jak stwierdzenie „no nie wytrzymię, jeśli zamiast o 22:30 odpocząć będę musiał stać przy garach”. Gdzie w miejscu „garów” pojawi się pizza na telefon, ogólne poczucie zmęczenia dietą i niechęć do czegokolwiek, co choćby leżało w lodówce obok zdrowych, samodzielnie przygotowanych lunchboxów.

Chcesz wytrzymać ciężki okres i trzymać diety? Uprość ją!

Nie utrudniaj sobie trudnego czasu

Uproszczenie diety pomoże Ci przejść przez ten czas z najmniejszą ilością szkód i ułatwi powrót na lepsze tory, gdy tylko sytuacja wróci do normy. Powrót do zdrowej rutyny byłby znacznie trudniejszy, gdybyś z frustracji porzucił jakikoleiek jedzdniowy rozsądek i wpadł w wir pożerania wszystkiego.

Z tego wiru ciężko się wyplątać, nawet, gdy okoliczności życiowe wrócą do normy.

Żywieniowy Plan Minimum dla każdego może wyglądać inaczej. Pamiętaj: to nie jest czas, w którym musisz komukolwiek imponować, wrzucać inspirujące fit-fotki na instagram czy (co najtrudniejsze) dawać sobie powody do bycia ultrazadowolonym z siebie. To raczej czas, w którym próbujemy uniknąć bycia bardzo niezadowolonym – z dodatkowych kilogramów czy całkowitego rozregulowania zdrowych nawyków.

Żywieniowy Plan Minimum – klucz do trzymania diety w trudnym czasie

wawrzyniec skład
  • KUPUJ GOTOWCE – w popularnych marketach można znaleźć super zupy krem, sałatki, proste dania do podgrzania, sycące i zdrowe batonika czy Wawrzyńce – znałam te pasty na długo wcześniej, nim pojawiła ie propozycja współpracy; polecały mi je moje pacjentki, które używają ich jako zamiennika masła. Miło urozmaicają smak kanapek, a cienka warstwa na kromce jakieś 15-20 kcal. Opłaca się! Wykorzystuję je również jako sos do sałatek czy dań ciepłych (mój ulubiony smak to cukinia :))
  • NIE OBJADAJ SIĘ – unikaj sytuacji, które sprzyjają znacznej przesadzie w ilości jedzenia np. jeśli postanowisz zamówić pizzę, wybierz margharittę na cienkim cieście, zamiast grubego ciasta, podwójnego sera, pepperoni i taczki sosu czosnkowego, jakby tego szczęścia nadal było mało 😉
  • NIE MARNUJ KALORII – nadrzędnym celem diety odchudzającej na „trudny czas” jest uniknięcie przytycia/podtrzymanie redukcji; dlatego tym bardziej zachęcam do rozsądnego dysponowania kaloriamii – nie marnuj ich na byleco, dzięki czemu możesz pozwolić sobie na więcej kompromisów w głównych posiłkach, od których zależy powodzenia przedsięwzięcia
  • UPROŚĆ ZAKUPY – wiem, że warzywa najlepsze na ryneczku, mięso od rzeźnika, a bułeczki z piekarni, ale jeśli w Twoim życiu trwa właśnie wyścig z czasem, z tornado w tle, to znacznie bardziej opłaca się zrobić uproszczone zakupy w jednym sklepie; sprawdź czy w Twojej okolicy istnieje opcja zamawiania zakupów przez Internet – dzięki temu nie tracisz czasu na dojazd i zakupy, a łatwiej jest przemyśleć listę zakupów z poziomu kanapy, niż na głodniaka między regałami pełnymi pyszności
  • PRZYGOTUJ LISTĘ POSIŁKÓW I GOTOWCÓW
    • określ główne kategorie posiłków: śniadanie, obiad, kolacja, przekąska i wypisz kilka przykładów na każdą z nich;
    • pamiętaj – nikt nie będzie Cię oceniać, ani sprawdzać czy Twoje pomysły są „wystarczająco fit”;
    • niech przyświeca Ci cel: im bardziej uprościsz sobie codzienną dietę, tym mniejsze ryzyko, że rzucisz ją w cholerę i popłyniesz! To muszą być pomysły na posiłki, które Cię nie przerażają
pasty wawrzyniec

Z marką Wawrzyniec przygotowałam dla Was Ultraszybką Dietę 1600 kcal, która dostarcza odpowiednich ilości białka i błonnika, by była sycąca, a jednocześnie nie wymaga dużych ilości czasu na gotowanie. Potraktuj ją jako inspirację do przygotowania własnego jadłospisu na ciężki czas – nikt nie wie lepiej niż Ty, na co możesz sobie pozwolić, na jakie kompromisy chcesz iść czy ile jeść posiłków.

Pamiętaj: w trudnym czasie celem jest takie zaplanowanie diety, by uniknąć objadania się, powrotu do fast foodów, zapychania się słodyczami i innymi bezwartościowymi rzeczami.

Ultraszybka Dieta 1600 kcal pokazuje, że da się ogarniać jadłospis szybko i smacznie :).