Tygodniowy jadłospis 1500 kcal do pobrania #WAM #tydz2

jadłospis 1500 kcal do pobrania

Mam nadzieję, że po poprzednim tygodniu mój kolejny jadłospis 1500 kcal do pobrania cieszy Was równie mocno, co ten premierowy. Nie straciliście zaufania, nie zatruliście się, nie chodziliście głodni? Koniecznie dajcie znać, jeśli testowaliście go na sobie w końcu dla siebie ich nie tworzę! W tym tygodniu dodałam już rozpiskę makroskładników i przepisy na niektóre potrawy – mam nadzieję, że to uczyni korzystanie z jadłospisu jeszcze łatwiejszym. Kolejna odsłona powinna być już w 100 % taka, jak to sobie zaplanowałam. Póki co korzystajcie z tego, że chwilę temu wróciłam z Mediolanu, gdzie nieprzyzwoicie dogadzałam sobie makaronem, pizzą i lodami, a nie chcąc być samolubem uwzględniłam spaghetti w jadłospisie dla Was :). Na mielonym mięsie z indyka – w mojej opinii jest to nie tylko wersja mniej kaloryczna i zdrowsza niż w przypadku mielonego mięsa wieprzowego, ale też smaczniejsza.

Tymczasem czekam na Wasze uwagi – jak jeszcze mogłabym uatrakcyjnić cotygodniowe jadłospisy na 1500 kcal?

Tygodniowy jadłospis 1500 kcal do pobrania

Pozwólcie, że podkreślę: nie ma uniwersalnej diety, a fakt, że publikuję jadłospis o takiej kaloryczności nie znaczy, że zalecam go każdemu! Każdy powinien obliczyć swoją całkowitą przemianę materii, uciąć z niej około 15-20% kaloryczności i sprawdzić czy ten wynik aby na pewno nie sięga poniżej podstawowej przemiany materii. Granica ppm to absolutnie NAJNIŻSZA wartość, do której można zejść, a i tak nie jest to najrozsądniejsze rozwiązanie. Przypomnijcie sobie posty: Cienka granica między redukcją, a głodówką i Jakim cudem daliśmy sobie wmówić, że dieta 1200 kalorii ma sens. Łatwo można zwiększyć kaloryczność dodając np. orzechy do koktajlu, więcej płatków do śniadania czy ryżu do obiadu itd. Ten temat poruszę w najbliższej przyszłości.

Żeby pobrać kliknij tutaj: dieta 1500 kcal do pobrania tydzien 2

Dodatkowe informacje:

  • przy przyprawianiu używamy tylko jednoskładnikowych przypraw (jeśli upieracie się przy mieszankach, bierzcie takie które nie mają glutaminianu sodu/potasu, a sól mają na ostatnim miejscu w składzie), maksymalnie ograniczamy spożycie soli
  • jeśli nie robi Wam różnicy cena – wybierajcie filet z  indyka, zamiast kurczaka
  • jeśli macie możliwość grillować mięso, zamiast smażyć – wybierajcie grillowanie
  • tam, gdzie jest napisany mix sałat z powodzeniem można dodać dowolną sałatę czy np. sałatę połączoną z rukolą
  • podwieczorki i II śniadania można ze sobą mieszać
  • spożywamy płyny
  • dobrze zaopatrzyć się w wagę kuchenną (pod linkiem znajdziesz propozycje wag od 20 zł)

Kliknij, żeby pobrać jadłospis 1500 kcal do pobrania na pierwszy tydzień diety.

Czekam na Wasze wrażenia po testowaniu jadłospisu z zeszłego tygodnia i sugestie, które pomogą mi dopracować kolejne jadłospisy.