Jak schudnąć 5, 10, 15 kilogramów?

Ponoć każda kobieta chciałaby schudnąć 5 kilogramów. Mam dobrą wiadomość! Teraz nie tylko kobiety będą mogły schudnąć i nie tylko 5 kilogramów. Wdrażając sugestie ze wszystkich wymienionych poniżej tekstów będziesz mógł osiągnąć spektakularne efekty odchudzania, a co najważniejsze nie zwariować w trakcie.

Obok efektu sylwetkowego pacjenta moją równie dużą ambicją będzie jego dobre samopoczucie w trakcie odchudzania. Jestem głęboko przekonana, że jedyna dieta, która może okazać się skuteczna to taka dieta, którą pacjent będzie gotów stosować do końca życia. Pierwszym celem może być zrzucenie kilku kilogramów, a wraz z kolejnymi miesiącami pojawią się nowe (cele, nie kilogramy!). Start w biegu ulicznym, bicie własnych rekordów, troska o zdrowie, chęć dawania dobrego przykładu dzieciakom, chęć bycia sprawnym jak najdłużej.

Serwuję Ci pigułkę wiedzy na temat zmiany stylu życia. Może będziesz rozczarowany, bo nie podałam tu łatwego przepisu na to jak schudnąć 3 kilogramy w tydzień, albo ewentualnie 10 w miesiąc? Może stwierdzisz, że ten tekst nie wnosi nic nowego, zjadając kolejnego chipsa?

Na szczęście jestem pewna, że będzie ogromne grono, które weźmie sobie rady do serca (a zaraz potem do lodówki i na siłownię) i już za kilka tygodni zaczną spływać do mnie pierwsze maile z dobrymi wieściami o pierwszych efektach odchudzania. Za wszystkie dotychczasowe wiadomości dziękuję!

Pod grafikami znajdziecie podlinkowane teksty, które szczegółowo omawiają kolejne kroki.

Jak schudnąć bez efektu jojo?

Tekst 1: Podejmij świadomą decyzję o rozpoczęciu odchudzania.

Wydawałoby się – nic prostszego. Wystarczy wyciągnąć ładny zeszyt i najpiękniejszą kaligrafią zapisać cel z datą realizacji, prawda? Niestety, większość tych romantycznych zrywów na kaligrafii się kończy, a to kiepskie ćwiczenie na spalanie tłuszczu.

Podejdź do tego etapu na poważnie. Dzień, w którym podejmiesz świadomą decyzję o rozpoczęciu odchudzania może odmienić resztę Twojego życia.

Zadanie do wykonania

Każdego wieczora począwszy od dnia podjęcia decyzji zadaj sobie przed snem jedno cholernie ważne pytanie:

Jeśli kilka dni z rzędu odpowiedź będzie brzmiała „nic”, to najprawdopodobniej źle określiłeś swój cel. Bo jeśli nie zależy Ci na jego realizacji, to dowód na to, że założenie nie jest celem, ale jakimś tam marzeniem, dla którego niekoniecznie warto coś poświęcić.

odchudzanie malymi krokami 2

Tekst 2: Zakazy nie są fajne, ale z niektórych rzeczy w dużych ilościach powinieneś zrezygnować

Niewielka grupa ludzi ma stalową wolę i jest w pełni wierna swoim przekonaniom. Cała reszta po prostu musi pozbyć się z domu rzeczy, które mogą spowolnić proces odchudzania.

Musisz pamiętać, że to zalecenie nie jest wymierzone przeciwko Tobie. Wręcz przeciwnie – wprowadzenie tego punktu w życie sprawi, że odchudzanie będzie znacznie łatwiejsze, a Ty przestaniesz odczuwać frustracje.

Tekst 3: Co jeść, ile jeść, jak często jeść i jak komponować posiłki? + Jak jeść i nie zwariować?

Skoro wiesz już, czego nie powinieneś jeść, to teraz czas na przyjemniejszą część. Je je je je jedzenieeee! Uwielbiam je i wiem jak ważne jest, by to na diecie było smaczne i sycące.

Kolejnym czynnikiem decydującym o skuteczności diety, są Twoje relacje z jedzeniem. Nie możesz kojarzyć jedzenia z nagrodą lub karą, podobnie jak nie możesz próbować zastosować się do wszystkich zaleceń dietetycznych jednocześnie. Najważniejsze, byś wprowadzał zmiany stopniowo, by móc obserwować i obiektywnie oceniać na co Twoje ciało reaguje najlepiej.

Zadanie

Testuj nowe przepisy, odkrywaj nowe produkty, baw się zmianą diety! Pozwól udowodnić sobie, że dietetyczne jedzenie może być równie smaczne, co dotychczasowe. Udowodnij sobie i członkom rodziny, że zdrowo = pysznie. Skutek uboczny? Będziesz znacznie bardziej kreatywny w kuchni, gotowanie przestanie Cię nudzić, a dieta zacznie sprawiać przyjemność.


Tekst 4: Co powinieneś ćwiczyć, żeby schudnąć i jak w końcu zacząć trenować regularnie? + Lista treningów na YT dla początkujących

Czy da się schudnąć bez ćwiczeń? Da się.

Tylko po co?

trening motywacja

Trening przyspieszy proces odchudzania i sprawi, że Twoja sylwetka będzie prezentować się znacznie bardziej zdrowo i apetycznie, niż na skutek wyłącznie diety redukcyjnej. Możesz nie wierzyć, ale to jedna z najmniejszych korzyści, jakie przyniesie Ci uprawianie sportu. Regularna aktywność fizyczna poprawia samopoczucie i dodaje pewności siebie. Gdy już udowodnisz sobie, że ty – leń patentowany kanapowiec dyplomowany – byłeś w stanie iść pobiegać/pójść na basen/spacer/chodzić z kijkami/tańczyć/podnosić ciężary/uprawiać aerobik, nagle cały świat stanie przed Tobą otworem.

Zaczniesz wierzyć, że nie ma rzeczy niemożliwych. Przeciwność losu stanie się tylko kolejnym levelem do zaliczenia, a nie gwoździem do trumny.

ZADANIE

Daj sobie miesiąc na odkrycie ulubionej formy aktywności fizycznej. Możesz próbować treningu w domu, w plenerze, bądź na zajęciach grupowych. Jeśli mieszkasz w dużym mieście, sprawdź oferty klubów fitness – większość z nich ma opcję darmowego pierwszego wejścia. Wykorzystaj ją na sprawdzenie, który sport daje Ci najwięcej szczęścia i satysfakcji.

Tekst 5: 10 drobnych nawyków, które pomogą Ci schudnąć i utrzymać efekty odchudzania na zawsze

Czy zmuszasz się do wieczornego mycia zębów? Czy regularne mycie włosów to Twój przykry obowiązek? Czy musisz ustawiać sobie przypomnienie w telefonie, by sprawdzić czy nie masz brudu pod paznokciami?

Nie? To świetnie!

Właśnie tak oczywiste powinno być dla Ciebie 10 proponowanych przeze mnie nawyków. Może na początku nie będzie łatwo (bo rzadko jest), ale z pewnością jesteś w stanie wypracować te 10 skutecznych nawyków, które pomogą Ci schudnąć.

Jeśli chcesz wiedzieć, co zrobiłam, by szybko i trwale schudnąć 5 kilogramów przeczytaj tekst szósty. Znajdziesz w nim ponad 100 propozycji zdrowych dań, kilka słów o moich treningach i motywacji.

Wyższa szkoła jazdy – dietetyczne jadłospisy

Po dwóch miesiącach stosowania wszystkich powyższych zaleceń, możesz sięgnąć po moje autorskie, dobrze zbilansowane diety do pobrania. Dostaję wiele wiadomości potwierdzających ich skuteczność. Testerzy chwalą sobie smak dań i fakt, że są w pełni sycące. Na moich dietach nikt nie będzie chodzić głodny!

Dieta 1600 kcal 1900 kcal do pobrania

5-dniowe 1600/1900 kcal

Tygodniowa dieta 1600 kalorii do pobrania

Tygodniowa dieta 1500 kalorii do pobrania

Podsumowanie

Jeśli masz za sobą kilka (a może kilkanaście) nieudanych prób odchudzania, jesteś zrezygnowany i zniechęcony, to po prostu mi zaufaj. Skoro straciłeś ostatnie kilka lat i Twoje starania nie przyniosły oczekiwanych rezultatów.

Być może się boisz. Lęk przed kolejną porażką potrafi skutecznie zniechęcić do podjęcia wyzwania kolejny raz. Ale nie możesz, po prostu NIE WOLNO CI pozwolić, by wziął nad Tobą górę.

Robimy tak: Ty mi ufasz, stosujesz się do powyższych rad. Ja trzymam za Ciebie kciuki i jestem w 100% przekonana, że za kilka, może kilkanaście tygodni zobaczysz nagrodę za włożony w to wysiłek. Zobaczysz ją w lustrze.

Jeśli ja w Ciebie wierzę, to dlaczego ty nie miałbyś w siebie uwierzyć?

Potrzebujesz wsparcia? Zapraszam Cię do naszej wspólnej grupy na Facebooku (kliknij w link lub wpisz w wyszukiwarkę Facebooka „pozytywne odchudzanie z www.drlifestyle.pl”). Mam duże ambicje, by było to pozytywne miejsce, w którym każdy odchudzający się będzie mógł dostać odrobinę wsparcia, inspiracji do przygotowywania zdrowych posiłków i motywacji do kolejnych treningów. Żeby ten cel był możliwy do realizacji, tym razem to ja potrzebuję Twojej pomocy. Dziel się zdjęciami swoich posiłków, sprawdzonymi przepisami, fotami z treningów (jeśli nie chcesz, nie musisz pokazywać twarzy – wystarczą treningowe okoliczności). Gdy będziesz mieć gorszy dzień po prostu o tym napisz, a my – członkowie pozytywnej grupy – postaramy się poprawić Ci humor :). Zróbmy z tego miejsca pozytywną odskocznię, gdzie każdy może liczyć na dobre słowo, radę, inspirację i motywację.