Jak planować jadłospis, żeby schudnąć?

Pierwszy Webinar odbył się 15 grudnia, ale możesz obejrzeć go w dowolnym momencie, by pośmiać się z mojego zakłopotania i słowotoku przez pierwszych kilkanaście minut, a później nauczyć się podstaw komponowania łatwego, odchudzającego jadłospisu:

Zniżka na kurs “Korepetycje z odchudzania”

Wtajemniczeni – uczestnicy Webinaru lub Ci, którzy obejrzeli powyższe nagranie – będą wiedzieć czy warto zapisać się na listę oczekujących :)

Wszystkim obecnym (a było ich ze mną prawie 200!) dziękuję za udział. Byliście świadkami mojej tremy i zakłopotania, których nie planuję powtarzać przy kolejnych podejściach, bo ta nowa forma interakcji z Wami bardzo mi się spodobała! Nie mam obaw, nie mam wątpliwości ? spotkania na żywo będą w 2017 roku istotnym elementem mojej internetowej działalności.

Zostaw komentarz

  1. Agnieszka

    Monika, imponowałaś poziomem wiedzy i sposobem dzielenia się ją od początku, ale na tym webinarze pokazałaś taką klasę, że brak słów 🙂 odpowiadałaś na pytania bez przygotowania tak pewnie i spokojnie, że naprawdę jestem pod wielkim wrażeniem 🙂 chcemy więcej i czekamy na kurs!

  2. Rossie

    Fajnie że udostepniłaś nagrany webinar – wczoraj nie mogłam na nim być ale dzisiaj z przyjemnością obejrzałam. Bardzo fajnie się Ciebie słucha 🙂

  3. Michalina

    Witam, ja mam problem z tym jaka powinna być wielkość moich posiłków. Np. czy powinnam jeść filiżankę kaszy, czy porcję zalecaną na opakowaniu, czy może 5 dag. Gubię się, w tym wszystkim. Słuchałam webinaru, robiłam notatki, a jednak głupia jestem. 🙂

  4. Julka W

    Świetnie, że webinar pozostawiłaś na blogu, mogłam dokończyć dziś oglądanie (pewnie byłam jedną z 50 osób, które pokazały się jako “odpadnięte”, ale niestety miałam ciężki dzień i zasypiałam na stojąco, więc jak usłyszałam, że będzie można spotkanie obejrzeć później, to przyznaję bez bicia – postanowiłam tak zrobić). Mówiłaś bardzo płynnie i rzeczowo, szacun za Twoją wiedzę 🙂 ale nie obejdzie się bez pytania 😉 planuję zakup termosu obiadowego i robienia sobie zup-kremów do pracy. I tu mam pytanie o “wkładkę” do takiej zupy. Na ogół są to ziemniaki blendowane razem z zupą, lub grzanki, ale nie chcę ani jednych ani drugich jeść codziennie. Masz jakiś pomysł co można by dodać? Kasza czy ryż niezbyt mi się komponują. Myślę o kaszy jaglanej lub kuskusie, ale nie do końca jestem przekonana, nie mam fantazji kucharskiej 😛

  5. Oszczędnica

    Super, że można było później obejrzeć webinar, aplikacja zainstalowana – właśnie czegoś takiego szukałam, mam nadzieję, że się sprawdzi. Muszę sobie wrócić jeszcze do Twoich poprzednich jadłospisów.

  6. INKA

    Super! Dopiero dziś miałam czas wysłuchać. Czekam na informacje dietetyczne dla chorych na Hashimoto. Mam na ten temat dużo informacji, ale już powstał z nich misz-masz. Proszę o propozycje

  7. Katarzyna Formella

    Świetne nagranie! Dzięki, że jesteś 🙂 W głowie wiele się potrafi poukładać po wysłuchaniu takiego wykładu. Odkąd zaczęłam śledzić Twój blog, zmieniłam myślenie. A mam problem z cukrem i to ogromny… Ide planowac sniadania na najbliższe dni. 🙂 Ściskam mocno!