Ćwiczenia, trening dla początkujących w domu (YouTube)

trening dla początkujących w domu

Jaki temat posta – każdy widzi. Nie będę Wam zabierać cennego czasu, bo zdecydowanie wolę, żebyście wykorzystali go na ćwiczenia.

Lekka rozgrzewka przed treningiem w domu

Każdy trening – nawet ten o niskiej intensywności – musi być poprzedzony rozgrzewką. Pamiętam moje pierwsze treningi. Już sama rozgrzewka potrafiła wywołać zadyszkę, pierwsze krople potu i zwątpienie w to, że kiedykolwiek mam szansę zostać tą wysportowaną laską z ekranu, skoro wymiękam na samym początku. Dlatego powyższa rozgrzewka jest bardzo spokojna. Jeszcze będzie czas na ekscytujące, pełne wyzwań rozgrzewki.

Trening dla początkujących – Marta Hennig

Marta o swoim treningu: To propozycja dla wszystkich, którzy nie wiedzą, jak zacząć, mają słabą kondycję albo po prostu chcą wykonać gotowy, pełny trening na całe ciało, który wzmocni mięśnie i poprawi naszą kondycję.

Trening dla początkujących – 20 minut z Mel B

20 – minutowy trening całego ciała z Mel B, to dobra opcja dla początkujących. Nie wymaga specjalistycznego sprzętu – za obciążenie może służyć Wasze ciało, bądź butelki z wodą. Jest to jeden z moich ulubionych treningów! Nie wymaga dużej kondycji i sprawności, charakteryzuje się umiarkowanym tempem. Bardzo ważne, byście wykonywali ćwiczenia w tempie, które Wam odpowiada – lepiej wykonać mniej powtórzeń, a dokładniej. 

Trening dla (bardzo) początkujących w domu

Powyższa propozycja z kanału Fitness Blender będzie idealna dla osób bardzo, bardzo początkujących. Jeśli od co najmniej roku masz przerwę w ćwiczeniach, to na pewno poczujesz zmęczenie, ale będziesz w stanie wykonać wszystkie ćwiczenia – ewentualnie trochę wolniej niż prowadząca.

Rozciąganie po treningu w 5 minut

Niezależnie, który trening wybierzesz, zakończ go rozciąganiem i wyrównywaniem akcji serca. Powyższe 5 minut sprawdzi się nawet u totalnych betonów takich jak np. ja. Dotknięcie palcami do podłogi przy wyprostowanych kolanach to już sukces.

Jeśli potrzebujecie motywacji, proponuję kolejne rozwiązanie:

Podejmijcie wyzwanie 21 treningów. Obiecuję, że moment odrywania kolejnej karteczki, byłby jednym z najprzyjemniejszych w ciągu całego dnia!

Który trening polecilibyście jako trening dla początkujących w domu? Taki, przy którym nie straci się motywacji do aktywności fizycznej i który nie wymaga żadnych akcesoriów. Linki mile widziane!