FAQ

ikona faq
Gdzie znajdę dane do przelewu?
rozwiń - strzałka w dół

BIC (dawny SWIFT): BIGBPLPW
Bank Millennium: 87 1160 2202 0000 0003 3639 3880
Nazwa odbiorcy: Dr Lifestyle Monika Ciesielska
w tytule przelewu wystarczy podać sam nr zamówienia

Dane te są zawsze dostępne w w dziale kontakt, a także w regulaminie sklepu.

Ile mam czasu na opłacenie złożonego zamówienia?
rozwiń - strzałka w dół

Tak naprawdę, tyle ile potrzebujesz. W praktyce zamówienia które nie zostaną opłacone w ciągu 14 dni od daty ich złożenia zostają anulowane by nie zalegały, a my wysyłamy informację, że takie zamówienie nadal może zostać zrealizowane i przypominamy dane do wpłaty.

Podczas płatności Tpay wystąpił błąd, jak mogę opłacić moje zamówienie?
rozwiń - strzałka w dół

Tpay umożliwia ponowne opłacenie złożonego zamówienia. Wystarczy, że znajdziesz na swoim mailu wiadomość od Tpay o tytule zaczynającym się od „Nowa transakcja płatnicza…”. Znajdziesz w niej link do swojej płatności, a kiedy w niego klikniesz, na kolejnej stronie będzie przycisk „Opłać transakcję”. Druga możliwość to złożenie nowego zamówienia i ponowna próba opłacenia za pomocą Tpay lub zwykłego przelewu – wtedy to nieopłacone zamówienie zostanie anulowane.

Czy mogę jakoś przyspieszyć realizację zamówienia opłaconego przelewem tradycyjnym?
rozwiń - strzałka w dół

W przypadku zwykłej wpłaty na nasze konto, trzeba niestety poczekać, aż płatność pojawi się na naszym rachunku. Możesz przesłać potwierdzenie opłacenia zamówienia na adres [email protected] by nieco skrócić czas oczekiwania. Dla niecierpliwych polecamy Tpay jako metodę płatności.

Opłaciłam swoje zamówienie przelewem, kiedy zostanie ono zrealizowane?
rozwiń - strzałka w dół

Jak tylko pieniądze pojawią się na naszym koncie. Wpłaty księgujemy codziennie po 12:00 i po 18:00. W praktyce zamówienie złożone przed 17:00 powinno zostać zrealizowane po 12:00 dnia następnego, choć czasami czas ten może ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych od nas.

Dlaczego warto wybrać Tpay jako metodę płatności?
rozwiń - strzałka w dół

Bo to najszybsze rozwiązanie i oferuje wiele kanałów płatności: przelewy online, karty płatnicze jak Visa czy Mastercard, BLIK, czy system płatności odroczonych Twisto (kup teraz, zapłać później). Płatność za pomocą Tpay jest też bardzo bezpieczna, a koszty za obsługę transakcji są po naszej stronie.

Czy mogę zapłacić kartą Visa albo Mastercard?
rozwiń - strzałka w dół

Tak, wybierz Tpay a w następnym kroku będzie opcja opłacenia zamówienia kartą płatniczą.

Gdzie mogę znaleźć zakupione produkty?
rozwiń - strzałka w dół

Zakupione jadłospisy zawsze znajdziesz w zakładce pliki do pobrania. Natomiast kursy i webinary są udostępniane w strefie kursów.

Zakupiłam jadłospis ale gdy klikam w link pobierania w mailu zamówienia, nic się nie dzieje i zostaję przekierowana na stronę główną
rozwiń - strzałka w dół

Możliwe, że próbujesz pobrać plik będąc niezalogowana albo linki w mailu wygasły. Najłatwiej pobrać swoje pliki w sekcji pliki do pobrania, po zalogowaniu się na swoim koncie użytkownika  – widoczne tam linki pobierania powinny działać bez problemów.

Czy wysyłacie produkty pocztą?
rozwiń - strzałka w dół

Nie, na chwilę obecną sprzedajemy tylko wirtualne produkty – oznacza to brak fizycznej wysyłki, produkty dostajesz na swoją skrzynkę email. Są też dostępne na Twoim koncie użytkownika w dziale pliki do pobrania.

Zapomniałam hasła do swojego konta, jak mogę się zalogować?
rozwiń - strzałka w dół

Na stronie logowania, tj. w zakładce moje konto, jest link Nie pamiętasz hasła?. Wystarczy, że podasz swój email, a przyjdzie do Ciebie wiadomość umożliwiająca zresetowanie hasła. W razie problemów możesz też napisać na [email protected], a na pewno coś zaradzimy.

Jak zmienić hasło?
rozwiń - strzałka w dół

Można to zrobić w sekcji moje konto, klikając w dolnej części strony przycisk Zmień login lub hasło.

Chciałam zresetować swoje hasło, ale nie przychodzi mail z linkiem do ustawienia nowego
rozwiń - strzałka w dół

Najprawdopodobniej wiadomość trafiła do folderu SPAM, możesz spróbować odszukać ją po tytule [dr Lifestyle] Prośba o zresetowanie hasła. Jeśli nie uda Ci się ustawić nowego hasła, napisz na [email protected] by uzyskać pomoc.

Czy jadłospisy dostępne w sklepie zastąpią wizytę u dietetyka i konsultację indywidualną?
rozwiń - strzałka w dół

Wszelkie treści oraz oferowane produkty w ramach działalności Dr Lifestyle Monika Ciesielska stanowią wyłącznie ogólne wytyczne i inspiracje dotyczące zasad zdrowego odżywiania. W żadnym wypadku nie mają one charakteru rozwiązań lub porad indywidualnych i nie mogą być tak traktowane. Indywidualne zalecenia poprzedzone są szczegółowym wywiadem przeprowadzonym przez dietetyka z konkretną osobą. Koniecznym może okazać się również przeprowadzenie dodatkowych badań oraz konsultacji lekarskich dla ustalenia szczegółowego stanu zdrowia danej osoby. Dr Lifestyle Monika Ciesielska nie ponosi żadnej odpowiedzialności za skutki jakie może wywołać korzystanie z prezentowanych wytycznych bez uwzględnienia przez osobę zamawiającą jej indywidualnego stanu zdrowia, zapotrzebowania energetycznego oraz innych indywidualnych uwarunkowań.