BIC (dawny SWIFT): BIGBPLPW
Bank Millennium: 87 1160 2202 0000 0003 3639 3880
Nazwa odbiorcy: Dr Lifestyle Monika Ciesielska
w tytule przelewu wystarczy podać sam nr zamówienia
Dane te są zawsze dostępne w w dziale kontakt, a także w regulaminie sklepu.
Tak naprawdę, tyle ile potrzebujesz. W praktyce zamówienia które nie zostaną opłacone w ciągu 14 dni od daty ich złożenia zostają anulowane by nie zalegały, a my wysyłamy informację, że takie zamówienie nadal może zostać zrealizowane i przypominamy dane do wpłaty.
Niestety PayU nie umożliwia nam wygenerowania nowego linku do płatności. Najprostszym rozwiązaniem jest dokonanie wpłaty na nasze konto bankowe tradycyjnym przelewem, podając w tytule numer zamówienia. Druga możliwość to złożenie nowego zamówienia i ponowna próba opłacenia za pomocą PayU – wtedy to nieopłacone zamówienie zostanie anulowane.
W przypadku zwykłej wpłaty na nasze konto, trzeba niestety poczekać, aż banki zrobią swoje (a konkretnie system elixir) i pieniądze zostaną zaksięgowane na naszym rachunku. Możesz przesłać potwierdzenie opłacenia zamówienia na adres [email protected] by nieco skrócić czas oczekiwania. Dla niecierpliwych polecamy PayU jako metodę płatności.
Jak tylko pieniądze pojawią się na naszym koncie. Wpłaty księgujemy codziennie po 12:00 i po 18:00. W praktyce zamówienie złożone przed 17:00 powinno zostać zrealizowane po 12:00 dnia następnego, choć czasami czas ten może ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych od nas.
Bo to najszybsze rozwiązanie. Jest też bardzo bezpieczne, a koszty jakie pobiera PayU za obsługę transakcji są po naszej stronie.
Tak, wybierz PayU a w następnym kroku będzie opcja opłacenia zamówienia kartą płatniczą.
Nie znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz proszę maila na adres: [email protected]