Gdzie mogę znaleźć zakupione produkty?

Zakupione jadłospisy zawsze znajdziesz w zakładce pliki do pobrania. Natomiast kursy i webinary są udostępniane w strefie kursów.

Zakupiłam jadłospis ale gdy klikam w link pobierania w mailu zamówienia, nic się nie dzieje i zostaję przekierowana na stronę główną

Możliwe, że próbujesz pobrać plik będąc niezalogowana albo linki w mailu stały się nieaktualne. Najłatwiej pobrać swoje pliki logując się na swoim koncie użytkownika, a następnie przejściu do zakładki pliki do pobrania – widoczne tam linki do pobierania powinny działać bez problemów.

Czy wysyłacie produkty pocztą?

Nie, na chwilę obecną sprzedajemy tylko wirtualne produkty – oznacza to brak fizycznej wysyłki, produkty dostajesz na e-mail, a także pojawiają się na Twoim koncie użytkownika w dziale pliki do pobrania.

Nie znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz proszę maila na adres: [email protected]

← Powrót do listy pytań