przedmajówkowe WYZWANIE 21 dni – FIT last minute

Aż chciałoby się zaśpiewać JEZUUUUUUUUUUUU, TO ZNOWU SIĘ STAŁOOOOOOOOOOOOOO….. ROZTYŁAM SIĘ, AŻ MNIE TO ZABOLAŁOOOO. Tylko że to nic nie da. Albo możemy nadal marudzić, że jest źle, fatalnie, że cellulit, że boczki, że pizza taka pyszna, a sałatka taka nudna, że czekolada rozumie, że tłusta dupka, albo możemy wziąć się w garść i zacząć działać.

No to działajmy. Na rozgrzewkę wyzwanie 21 dni.

FIT last minute – przedmajówkowe wyzwanie 21 dni

Uczestnicy: Ty! i ja. i może jeszcze ktoś
Czas trwania: 10-30 kwietnia
Miejsce: cały świat z wyszczególnieniem Najbardziej pozytywnej grupy wsparcia w odchudzaniu gdzie codziennie będziemy motywować się do działania i realizacji celu

-> Dołączam do grupy <-

  • Wyzwanie umożliwia osiągnięcie maksymalnych rezultatów w krótkim czasie
  • Ostrzeżenie: nie dołączaj do wyzwania, jeśli jesteś w terapii zaburzeń odżywiania
  • Nie stawiaj znaku równości między zasadami wyzwania a zdrowym stylem życia – trwałe restrykcje nie tylko nie są konieczne, ale mogłyby nawet być szkodliwe; to w końcu wyzwanie, a nie spis reguł dotyczących odchudzania a tym bardziej zdrowego stylu życia 🙂

Zasady wyzwania

Pobierz nawykownik: wersja 1 | wersja 2

  1. Nie jemy słodyczy (a słodkich napojów nie pijemy)
  2. Czipsików i innych słonych przekąsek też nie jemy
  3. Nie jemy też fastfoodów i bylejakich gotowych dań z marketów
  4. Nie pijemy alkoholu
  5. Ale za to pijemy co najmniej 8 szklanek płynów każdego dnia
  6. Śpimy ! Mile widziane co najmniej 7 h
  7. Codziennie przez 30 minut jesteśmy aktywne w dowolnej formie (ale codziennie! w dni beztreningowe to może być po prostu spacer)

Ustal nagrodę za pomyślne ukończenie wyzwania (80% zrealizowanych zadań). U mnie to będzie ta książka.

 Darmowe diety na 2 tygodnie

  • w czwartki 12 i 19 kwietnia zostaną opublikowane nowe, tygodniowe, darmowe jadłospisy na 1800 kcal
  • 1 jadłospis – Leniwa Prostota (a przynajmniej tak by się nazywał, gdyby był farbą do wnętrz), czyli duża powtarzalność posiłków, bardzo proste składniki i przepisy na szybkie dania
  • 2 jadłospis – Smakowitości dla wygodnickich – więcej urozmaiceń, ale korzystanie z gotowych półproduktów, żeby ułatwić działanie

Nie chcesz czekać? Wypróbuj darmowe diety z zakładki: Darmowe Jadłospisy.

Zostaw komentarz

  1. Pani Porzeczka

    Od 10.04 2 kg w dół. Mam wrażenie, że ogromną rolę odegrała tu woda. Niby wiedziałam, jaka jest ważna, ale nie pilnowałam tych dwóch litrów. (A kawa lała się po 2-3 kubeczki dziennie. To to tak.) Teraz jest 8 szklanek wody i mój metabolizm dostał poślizgu 🙂

  2. beata

    witam moja waga to mój koszmar w końcu powiedziałam dość jem 5 posiłków unikam słodyczy pije wodei herbatki ponad 3l dziennie to już 6 tygodni pilnuję by nie przekroczyć 1600 kcal chociać przez 2 tyg zjechałam do 1200 kcal ale wiem że to był błąd ale i tak coś ze mną nie tak waga niecałe 3 kilo mniej co robię źle

  3. Magda

    Witam
    Szukam odpowiedniej “diety” – nie lubię tego słowa bo od razu jestem głodna:(
    Oglądnęłam sporo filmików, poczytałam jeszcze więcej artykułów na ten temat i szczerze ,to zwariowałam- Nic juz nie rozumiem.
    Jedna Pani poleca jesc czerwone mięso i absolutnie białego ,każe jesc smalec i inne dziwne rzeczy ,natomiast drugi Pan absolutnie zabrania jeść czerwone mięso tylko białe zrezygnować z tłuszczy roslinnych….
    Kolejna Pani jeszcze co innego….Jak wybrać coś stosownego. Jestem załamana .Im więcej informacji tym moja chęc do działania jest prawie zerowa. Stoję w sklepie i się zastanawiam- hmm białe czy czerwone mięso , oliwa czy masło a mozę zielone herbata …o nie!!! przecież Pani na Youtube mowiła – zero ziólek tylko woda woda woda a przeciez Pan z youtuba mówił ,ze picie wody jest szkodliwe bo wypłukuje coś tam z organizmu. Jedni piszą -“Sniadanie to podstawa” zas drudzy “pieprz sniadanie , jedz wtedy kiedy jestes głodna ,najlepiej o 12 ”
    A ja nie chcę eksperymentować ,szkoda mojego czasu. Ja chcę jeść zdrowo z efektami .
    Pani artykuł – blog jest kolejnym i chyba najbardziej sensownym.
    Osoby które mnie znają twierdzą ze jestem zgrabna i wszystko ze mną jak najbardziej ok.
    A ja czuje się żle ze sobą . Odkąd zaczęłam” Zdrowo się odżywiać” z internetem , boli mnie brzuch,mam wieczne wzdęcia i mam mętlik w głowie co jest zdrowe a co nie!!! Liczyc kalorii tez nie będę, bo szkoda czasu,
    2 x w tygodniu chodzę na squasha , latam z odkurzaczem i ze scierą po domu, to zamiennik fitnessu:)
    Zauważyłam , ze im bardziej chce zgubic te pare kg tym bardziej mój organizm mówi o “nie moja kochana , nic z tego!!!”
    Mam dobre chęci ale czuję ,że ta wiedza internetowa mnie przerasta.Jak żyć , jak poczuć się dobrze co wybrać ?
    Pozdrawiam Magda

    1. Monika Ciesielska

      Cześć Magda 🙂 Przede wszystkim polecam CI na początek artykuł o tym jak rozpoznać wiarygodne źródła wiedzy: https://www.drlifestyle.pl/kobiece-sprawy/loreal-dla-kobiet-i-nauki/

      Nie wiem jak inni, ale za siebie mogę ręczyć – bazuję na aktualnych wynikach WIARYGODNYCH badań naukowych, jestem odporna na trendy, mam wykształcenie kierunkowe (mgr dietetyki + dodatkowy kierunek biotechnologia), absolwentka UMED łódź i stale się rozwijam. Mam nadzieję, że lektura bloga pomoże CI się przekonać o tym w praktyce.

      Jesteś już w naszej grupie na FB?

  4. Justyna

    Ciekawe wyzwanie, właśnie zaczęłam (po raz n-ty) zmieniać nawyki, może się wciągnę i wdrożę na stałe.
    Dziękuję!

  5. Aleksandra Bohojło

    Lubię się nagradzać, więc wchodzę w to 😀
    A tak serio, to potrzebuję pić więcej wody, więcej spać i nie kusić sie na czekoladki, bo coś ostatnio do mnie przylgnęły 😉
    Lubię też proste, szybkie dania i jestem bardzo ciekawa tych jadłospisów.
    No i właśnie opracowuję swoje sezonowe trendy żywieniowe, więc na pewno przyda się content.

  6. Nefre

    Ha ha ha dobrze, że wyzwanie jest do majówki, a nie łącznie 🙂 Bo cały wikend majowy bez alkoholu … to by było chyba za duże wyzwanie 🙂 Wchodzę w To o jeden dzień opóźnienia 🙂

  7. Natalia Nykiel

    Ja niestety nie podejmę wyzwania, bo fizycznie nie dam rady ;d . Ale planuje mały detoks na wiosnę, a raczej na majówkę. Myślę nad dietą oczyszczającą wspomaganą Sylimarolem 150 . Mam nadzieję wszystko ładnie oczyścić i ruszyć z kopyta z dietą. ;p

  8. KArolina

    Super pomysł 😉 już karta wydrukowana i zaczynamy, jest motywacja do spaceru codziennie przed praca 😉 idealnie dla mnie

  9. Ania

    Fajny pomysł. Przyłączę się, choćby wirtualnie niestety, bo konta na Facebooku nie mam. Będę mieć chrzest bojowy, bo w piątek mam wyjazd służbowy i tam na 100% nie będę miała warunków na zdrowe odżywianie, ale spróbuję i z tego wybrnąć :))
    A nagrodą za spełnienie 80% będzie u mnie sakwa na rower! 🙂

  10. Ania

    Wchodzę w to! Najgorzej będzie ze słodyczami.. Jestem uzależniona od nich 🙁
    Woda, herbaty ziołowe i owocowe będzie ok, spacer, rower też dam radę, czipsy, fastfoody i alkohol jem/piję parę razy w roku, więc z tym nie będzie problemu 🙂

  11. Wiola

    ja działam od początku kwietnia, zapisałam się na fitnesik, ale nawykownik to sobie wdrożę 😉 wersja 1 mi bardziej pasuje 😉

  12. Ewa Bobrowska

    Wspaniale, z powodów zdrowotnych ćwiczyć nie mogę póki co, a do zrzucenia przede mną jakimś cudem co najmniej 10 kg, jedynie szybszy spacerek wchodzi w grę, ciesze się, że wyzwanie dotyczy także innych rzeczy oprócz ćwiczeń. Dziękuję Monia za to wyzwanie i pozdrawiam! 🙂